środa, 22 maja 2013

New VIP


Ciao a tutti! Czyli witam wszystkich, tym razem zza kulis tego bloga! Jestem Cher i nigdy nie pomyślałam o tym, że mogłabym być w obsadzie mojej ulubionej strony internetowej, która już od dłuższego czasu widnieję w moich zakładkach, razem z Waszymi pomysłowymi i niebanalnymi imaginami. Jestem naprawdę tak szczęśliwa i zaskoczona, że nadal nie mogę w to uwierzyć! Ale to raczej zachowam dla siebie ;)
Nie przynudzając Wam dłużej, powiem krótko, zwięźle i na temat.
Imaginy przesyłajcie na e-mail poniżej.


Życzę Wam weny, weny i jeszcze raz… weny!
Con parole d'amore,
Cher.

14 komentarzy:

  1. Także ten.. Powodzenia :) Mam nadzieję, że nie poddasz się tak szybko jak ja... xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wcale się nie poddałaś, po prostu potrzebowałaś przerwy. Ja zaś mam nadzieję, że wrócisz ♥

      Usuń
    2. Nie, nie będę się wam wpierdzielać. Ale miło, że ktoś tu o mnie pamięta haha ♥

      Usuń
    3. Weź nie gadaj bzdur Redbulku! Brakuję Cię tutaj:c. O Tobie się nie da zapomnieć!♥ xx

      Usuń
    4. E tam, wcale nie. Mówisz tak żeby mi było miło haaha xd

      Usuń
    5. Nieprawda!Mówię tak, bo tak jest! I nie śmiej w to wątpić!

      Usuń
    6. No dobra, dobra. Koniec dyskusji. Kiedy nowy imagin? :D

      Usuń
    7. No ;), kiedy ktoś napisze. Niestety, wielu ludzi pewnie nie wie, że odwieszono bloga. Długo był zawieszony, więc może zapomnieli :c

      Usuń
    8. Nie chcę cię martwić, ale tu rzadko ktoś przysyła imaginy.. Może napisz sama? Uwielbiam twoje imaginy *-*

      Usuń
    9. Domyślam się. Taa, haha. Ja nie potrafię pisać imaginów. Bardzo mi miło, ale nie ma czego uwielbiać xx Może Ty coś napisz? ;)

      Usuń
    10. Hahaha nie umiem. Wena mnie opuściła pół roku temu :c Ale chyba jeszcze nie opublikowałam tego imagina który mi przysłałaś daawno temu.. Pamiętasz? Mam go na skrzynce i chyba nie był tu dodawany..

      Usuń
    11. Na pewno umiesz :). Moją wenę opuściła wena, logika, nieprawdaż? haha xx. Pewnie teraz jest na wstrzymaniu, ponieważ nie masz czasu (tak sądzę) oceny, i wgl. Nawet jeśli, choć nie pamiętam już jaki, to nie kryję, iż nie specjalnie chciałabym go publikować. To nie moja bajka. Ja, jak mówią, nadaję się tylko do komponowania muzyki (pocieszające, prawda?). Lepiej będzie jak instynkt imaginowy się w Tobie obudzi ;)

      Usuń
    12. Wątpię ;__; Albo spróbuj znaleźć na jakiejś stronie imagin, napisz do autorki czy możesz go tu opublikować i już :) Wiele osób tak robi, sama widziałam. Ale bez zgody raczej bym nie próbowała, to jak kradzież czy coś xd

      Usuń
    13. A ja nie ;D. Wiesz, że nawet o tym nie pomyślałam? Świetny pomysł! Spróbuję coś wykombinować, choć nadal mam nadzieję, że Ty coś napiszesz. Opublikowanie Twojego imagina jest jak zaszczyt *-*. No tak, bez zgody nie ma opcji xd. Jeszcze bym w kicu wylądowała!

      Usuń