wtorek, 21 maja 2013

Blog odwieszony!

Wreszcie się doczekałyście! Blog jest oficjalnie odwieszony :) Wiem, że długo nam zajęło z tym wszystkim, ale teraz już chyba będzie lepiej. Przyjęłam nowe redaktorki, jednak nabór jest nadal otwarty, więc jeśli ktoś z Was by chciał to ten tego ;p

Na razie nie będzie konkursu na Blog Miesiąca. Przynajmniej dopóki nie uporam się z recenzjami, bo mamy mnóstwo zaległości.

Cher i Wercia będą dodawać tutaj imaginy. No właśnie....

PROSZĘ WAS BARDZO PRZYSYŁAJCIE NAM JAKIEŚ WASZE PRACE. IMAGINY, RYSUNKI, MOGĄ BYĆ TEŻ WASZE COVERY PIOSENEK 1D. COKOLWIEK CO MOŻEMY TU OPUBLIKOWAĆ.

No i teraz zadanie dla Was. Dokończycie tego imagina i stworzyć z niego niesamowitą historię? Wysyłajcie swoje kontynuacje na maila. My je opublikujemy, a w ankiecie będziecie mogli wybrać najlepszy shot. Co Wy na to? 

Był piękny poranek. Promienie słońca wdarły się do mojego pokoju, a ja zaspana otworzyłam oczy. Ziewnęłam rozciągając się na łóżku, a mój wzrok automatycznie powędrował na kalendarz. Tak, to dziś jest ten dzień. Dziś wreszcie miałam pojechać na koncert swoich idoli....



1 komentarz:

  1. Czytam, Komentuję.
    Boskie*_*
    Zapraszam:http://livewhileweyoung1.blogspot.com/
    Przepraszam za spam:
    "...-Bitwa na żarcie-krzyknął Harry
    Tak-wrzasnęli równo Zayn i Niall i pobiegli do kuchni.
    -Chyba was pogięło. Ja się w to nie bawię
    -Nie to nie.-opowiedział Harry i pobiegł za chłopakami do kuchni, a ja położyłam się na kanapie.
    Słyszałam jak się świetnie bawią. Żałowałam że odmówiłam, ale teraz nie mogłam ulec wyszłabym na słabą a taka nie jestem.
    Nagle głosy w kuchni ucichły. Czyżby coś się stało?Postanowiłam to sprawdzić. Nie zdążyłam wstać z łóżka, a..."
    Nowy rozdział już niedługo liczę na was. Komentujcie.

    OdpowiedzUsuń