wtorek, 23 kwietnia 2013

Zawieszamy bloga

No cóż..... zawaliłam. Tak - głównie ja zawaliłam. Przepraszam, ale już trudno jest to wszystko ogarnąć. Mamy mnóstwo zaległości i dlatego też na czas nieokreślony ZAWIESZAM BLOGA.
Nie wiem na jak długo. Dwa tygodnie, miesiąc.... aż znajdzie się ktoś chętny do prowadzenia tego bloga, bo ja już nie wyrabiam ;c

Jeśli jest ktoś chętny kto chciałby zaopiekować się blogiem, dodać mu skrzydeł to piszcie do mnie :)

Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam....

11 komentarzy:

  1. Ja moge poprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ''-Styles! Ile razy mam krzyczeć do cholery jasnej?! Na miejsce!- ryknęła.
    -Pani ślepa? Przecież siedzę...- powiedział.
    -Nie dyskutuj ze mną, bo cie w lesie wysadzimy!
    -Z chęcią, może poznam jakieś fajne panie, niedaleko autostrada- zaśmiał się z niej i usiadł jak trzeba.[...]'' - http://showmewhatyoureallabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mogę się zadeklarować :) Zaglądam tutaj codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz wysłać to na e-mail imagine.o.one.direction@interia.pl

      Usuń
    2. Kiedy będą informacje o nowych prowadzących?

      Usuń
    3. jak odwiesimy bloga. ja dokładnie nie wiem trzeba się pytać Klaudii i Julki

      Usuń
  4. "...-Halo?
    -Louis gdzie ty do cholery jesteś?-krzyknęłam a ludzie się na mnie dziwnie spojrzeli.
    -W domu-odpowiedział spokojnie
    -Co?.?
    -No w domu. A gdzie mam być?-mówił na prawdę poważnie
    -Louis miałeś na mnie zaczekać-wkurzyłam się
    -Wiem ale cię tak długo nie było że pojechaliśmy do domu.
    -Louis'ie William'ie Tomlinson'ie masz się tu zaraz zjawić albo zaręczyny będą totalną katastrofą."
    http://livewhileweyoung1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo trzeba czekać na nowe prowadzące? Co się dzieję?! Nie dramatyzujmy, na pewno jakieś osoby się zadeklarowały, czas wreszcie się ruszyć! Ile można czekać, to już gruba przesada!
    K@ro

    OdpowiedzUsuń
  6. KIEDY W KOŃCU COŚ ZACZNIE SIĘ DZIAĆ?!?!
    Sandy.

    OdpowiedzUsuń