poniedziałek, 15 lipca 2013

72. Imagin

Hej! To mój pierwszy dodany imagin. Ten jest na konkurs shot.
Imagin od directioner Styles
Był piękny poranek. Promienie słońca wdarły się do mojego pokoju, a ja zaspana otworzyłam oczy. Ziewnęłam rozciągając się na łóżku, a mój wzrok automatycznie powędrował na kalendarz. Tak, to dziś jest ten dzień. Dziś wreszcie miałam pojechać na koncert swoich idoli- One Direction. Impreza zaczynała się o 16, a do Warszawy 4 godziny, więc niedługo trzeba wychodzić.Na koncert musiałam jechać pociągiem. Zaspana i podniecona wstałam z łóżka i zaczęłam się ubierać. Ubrałam się tak:klik  . A zamiast bluzy postanowiłam nałożyć koszulkę ze zdjęciem 1D. Zeszłam na dół zjeść śniadanie. Po zjedzeniu i zrobieniu make-up byłam gotowa do wyjścia. Wzięłam ze stołu moją torebkę i wyszłam z domu. Zamknęłam drzwi i ruszyłam na dworzec. Usiadłam na ławce  obok pana, który rozmawiał przez telefon. Ja nie podsłuchuję rozmów, ale teraz jakoś się zdarzyło.
-... Spotkamy się na ul. ... a tam omówimy jak okraść bank...- powiedział nieznajomy do słuchawki.
Przestraszyłam się i jak najszybciej poszłam w inne miejsce. Na chwilę odwróciłam się w stronę ławki. Ujrzałam puste siedzenie. Rozglądnęłam się. Zobaczyłam za mną biegnącego mężczyznę, którego niedawno widziałam. Moje serce tak stukało jakby jakaś bomba. Zaczęłam biec w stronę ochrony. Po drodzę potknęłam się o schodek, którego nie zauważyłam. Strasznie bolały mnie pośladki.
-Pomogę ci- powiedział jakiś przystojniak.
-Dzięki!- grzecznie podziękowałam.
-Nie ma za co. Gdzie się tak spieszyłaś?
-Ummmm... Na pociąg... zaraz mam odjazd...- kłamałam.
-Aha, to szkoda, bo myślałem, że jeszcze pogadamy...
-A która jest godzina?
-11.45
-Oooo A u mnie 12. Jednak nie muszę się spieszyć. Jeszcze 15 minut- znowu zaczęłam zmyślać.
-To fajnie! Jak się nazywasz?
-Ja? Carly, a ty?
-James. Gdzie jedziesz?
-Do Wawy na koncert takiego zespołu.
-Spoko. Ja też jadę do Warszawy na koncert.
-Tak?! A kogo?
-One Direction.
-Naprawdę?! Ja też!
-Super! Chodźmy może bliżej.
Poszliśmy, a przez ten czas rozmawialiśmy o 1D i różnych rzeczach. Ten czas zleciał nam bardzo szybko i po chwili przyjechał pociąg. Wsiedliśmy do niego i ruszyliśmy. Usiedliśmy koło siebie. Ciągle spędzaliśmy ze sobą czas i te 4 godziny zleciały jak 10 minut. Dojechaliśmy do stolicy. Wysiadłam z James' em i szliśmy w stronę stadjonu,na którym miał się odbyć koncert...

Po przyjeździe do mojego miasta razem zaczęliśmy chodzić, a po 5 latach był już moim mężem. Nie dość, że byłam na koncercie 1D to poznałam swoją wymarzoną miłość...

A chcecie wiedzieć co się stało z tym przestępcą? On trafił do więzienia. Otóż próbowali otworzyć drzwi i wtedy się włączył alarm.
_________________________________________________
Zapraszam na mojego bloga klik na którym poszukuję redaktorek może któraś z was by chciała? Więcej informacji: klik

10 komentarzy:

  1. ŚWIETNY *.*
    PO RAZ PIERWSZY CZYTAM IMAGIN O 1D W KTÓRYM ONI NIE WYSTĘPUJĄ !!!
    WOW :D
    Na serio - fajny ;D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde fajnyy imagin :** Też pierwszy raz czytam taki imagin :** Hahaha XD Z tym James'em to myślałam, że okaże się, że to Niall :** mam nadzieje, ze mi pomożecie !! , ponieważ mam teki problem z moim blogiem :
    http://londyyn.blogspot.com/
    ... Jak ustawić, żeby anonimy mogły kometować?? Ja wiem, że trzeba w ustawienia i tam POSTY I KOMENTARZE, ale problem w tym, że ja nie mam tego pytania Kto może komnetować ~!~!!! Nie mam pojęcia jak jeszcze inaczej to ustawic... Proszę POMÓŻCIE !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienia ---> posty i komentarze i tam idziesz trochę w dół i jest: Komentarze, a tam Kto może komentować? i zaznacz Każdy – obejmuje anonimowych użytkowników

      Usuń
  3. Ten blog został nominowany do LBA. Więcej informacji: http://blogoonedirectionloveforever.blogspot.com/p/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Wercia, masz hasło do imagine.o.one.direction@interia.pl? Czy imagin miałaś przysłany na prywatny e-mail?
      Pzdr, Cher.

      Usuń
    2. mam hasło do imagine.o.one.direction@interia.pl

      Usuń
    3. Wyślesz mi je na CherrLloyd@wp.pl? Klaudia mi nie odpisuję, a te hasło jest potrzebne.

      Usuń
  4. Hej :)
    Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award :)
    Więcej informacji na moim blogu : http://one-direction-moje-opowiadanie.blogspot.com/
    Pozdrawiam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dom i rodzinę. Co prawda wszystko co chcieć, ale niestety nie miałam przyjaciół. Koleżanki z klasy nie odzywały się do mnie, a ja do nich. Uczyłam się dobrze, nawet bardzo dobrze.W domu, z rodzicami dobrze się dogadywałam, ale była jedna osoba co psuła zawsze w domu nastrój, a to był mój o rok starszy brat- Maciek. Ja miałam 17, a on 18 lat i musieliśmy chodzić do tego samego liceum. On był znany w całej szkole. Nie jedna laska się w nim bujała i czasem dziewczyny przychodziły do mnie po jego numer telefonu i ja im dawałam. Myślałam, że z którąś się zaprzyjaźnię, ale to się nie sprawdziło. W LO to się nie spotykaliśmy za często, ale w domu to był koszmar. Za każdym razem, gdy przychodził do domu, włączał głośną muzykę, robił sobie jajecznicę z cebulą i kiełbasą i śmierdziało na cały dom lub zaśmiecał cały dom ogryzkami, skarpetami czy innymi śmieciami. Nie było dnia, kiedy nic złego nie zrobił. Może miałam kiedyś przyjaciół w gimnazjum, ale teraz wszystko się zmieniło. Moja klasa była nienormalna nie zdarzyło się, że ktoś na przerwie nie zapalił papierosa. Tylko ja jedyna nie paliłam. Chłopaki mi czasami dokuczali i przezywali, ale ja w to nie wnikałam. Dopiero zaczęłam się martwić, gdy pewien chłopak z mojej klasy- Radek ciągnął mnie za rękę, aż w miejsce gdzie nikogo nie było i zaczął mnie na siłę całować i na początku myślałam, że chłopak sobie żartuje, ale potem zrozumiałam, że wcale tak nie jest. Odpychałam go ile sił, ale nie dałam rady. Nagle ktoś krzyknął na korytarzu:
    -EJ! Co ty robisz?!
    To była nauczycielka. Radek szybko zwiał.
    Co się stanie dalej?Dowiecie się tylko czytając rozdziały opowiadania...
    Dowiesz się tylko na blogu:
    http://opowiadanieonedirectioniwannasaveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, naprawde fajny :D
    +
    zapraszam do mnie http://69directioners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń