niedziela, 10 marca 2013

Wywiad

Cześć! A więc wywiad już przeprowadzony! Oto co napisała nam Natalia: 


No siema :3 .
 
A więc, odpowiadam :
 
1. Opowiedz coś o sobie :
 
Cóż, zbyt wiele nie ma co opowiadać.
W moim życiu dzieje się, jak i działo, wiele ciekawych rzeczy. No i te przypały xD
Pozwolę sobie pare wymienić, jak ściągnięcie w zerówce spodni koledze, czy też
wywalenie telewizora na koloni z szafki. ( co jest podobne do tego, jak Zayn
wyrzucił telewizor przez okno >.< ). Ogółem nie lubię szkoły, jak chyba każdy zwyczajny obywatel
polskiej młodzieży C: Dopiero za rok w mojej sql będzie język angielski, ale czego się nie robi
dla 5 mężów xD Słucham One Direction, Little Mix, troche Biebera i rapu C:
Nie chce sie rozpisywać, więc, jedziemy dalej ... ;>
 
 
2. Czy masz chłopaka? Jeśli tak opowiedz nam o nim :)
 
Obecnie nie posiadam, ale miałam takiego, który jest Directioner :3 .
No i oczywiście, 5 mężów! ( powtarzam się xD )
 
3. Czy uważasz, że prawdziwa miłość może przezwyciężyć wszystko?
 
Chyba, no jeszcze nie wiem, jestem jeszcze małolatą, ale wierze w miłość od pierwszego wejrzenia, chyba. xd
Moje pisanie jest bzdurne, to mnie usprawiedliwia!
 
4. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
 
Na początku miałam bloga z imaginami, potem zauważyłam, że wiele osób ma z opowiadaniem, no i pomyślałam,
że to fajne :3 .
 
5. Co cię do tego zainspirowało?

Hmmm, nasz Łan Dajrekszyn! Tworze to, po to, by rozwijać swoją bujną wyobraźnie, przynajmniej tam możemy być z nimi ;*) .
I chcę wspomnieć, że pisanie bloga z opowiadaniem czy imaginami ZDECYDOWANIE POMAGA W WYPRACOWANIACH Z POLSKIEGO! NA PRAWDE! :D
 
6. Czym jest dla ciebie twój blog.
 
Hobby :D . I miejscem, w którym mogę dzielić się z innymi, moimi wypocinami :)
 
7. Co być wybrała: Pamiętnik czy blog?
 
Blog! Broń boże pamiętnik, jeszcze by ktoś znalazł . xd
 
8. Jak długo prowadzisz bloga?

Nie pamiętam, jakoś chyba od ferii świątecznych? O.o
 
9. Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga? :333

Moja przyjaciółka, oraz kolega (directionerzy). A no i chyba siostra, ona jest ninja i wie wszystko xD
 
10. Dlaczego tematyka One Direction?
 
Bo jestem Directioner i tworzenie czegoś takiego sprawia mi przyjemność, a zwłaszcza z postaciami którymi sa chłopcy z Łan Di :D . ( chociaż już są dorośli, dla mnie to chłopcy <3 )
 
11. Co sądzisz o naszym blogu?
 
Świetny jest, staram się, jak mam wenę, od czasu do czasu wysyłać imaginy : 3 .
 
12. Dziękujemy za wywiad i gratulujemy wygranej :**
 
Ja też dziękuję, oraz zapraszam na bloga! (http://showmewhatyoureallabout.blogspot.com/)
 
                                                       - POZDRAWIAM :D
 
Pytania troszkę zmieniłam ;)
Dzięki za wywiad i mam nadzieję, że gdzieś pośród was jest kolejna wspaniała Directioner, z którą sobie porozmawiam następnym razem.
Za niedługo możecie spodziewać się recenzji bloga Natalki, którą napisze Gossia :*
Do następnego ;**
Juliaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz