sobota, 20 kwietnia 2013

Braki

Hej, tu Julia.
A więc wiemy, że jesteście na nas złe za to wszystko czego nie zrobiłyśmy (wywiady, recenzje) ale wszystko to się bierze z braku w naszej ekipie. Gossia od nas odeszła, a my nie dajemy sobie rady. Planujemy zawiesić blog, poukładać wszystko.
Kasiu serdecznie gratuluję ci wygranej w naszym konkursie, za niedługo Klaudia powinna wysłać ci nagrodę (ja nie mam na to wpływu PŁYTA jest u Klaudii ;)) i na pewno odezwiemy się jeszcze później.
Zdaję sobie sprawę, że macie do nas żal, ale to naprawdę trudne i proszę tylko byście nas zrozumiały :)
Całuję,
Julia.

11 komentarzy:

  1. dobra, brak brakami, ale kiedy bedzie recenzja? nadal czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trochę grzeczniej? to nie wina dziewczyn, ja zawaliłam.

      Usuń
    2. GOSIA! NIE!! BŁAGAM CIĘ NIE ODCHODŹ! POTRZEBUJĘ CIĘ! NIEEE! NIE NAWALIŁAŚ, ROZUMIESZ?! NIE RÓB MI TEGO! GOSIA WRACAJ! GOSIA! :'c Przez Ciebie mam łzy w oczach :'[

      Usuń
    3. WEDŁUG MNIE GOŚKA OPIERDALAŁA DUPE, NIECH SPIERDALA. :******

      Usuń
    4. KTOŚ CIĘ TU PROSIŁ O RECENZJĘ? NIE. TO STUL MORDĘ I SIĘ ZAMKNIJ. A NIE SIĘ WPIERDALASZ TAM, GDZIE CIĘ NIE CHCĄ. SAM SPIERDALAJ PIEPRZONY ANONIMIE.

      Usuń
    5. Nie kłóćcie się!!!! NIE WOLNO -.-

      Usuń
    6. Okey, okey. Już koniec.

      Usuń
    7. Jeb sie na ryj, szmatko ;************

      Usuń
    8. O, kolejny anonim który wie o mnie wszystko. To ty mnie wyzywasz od szmat na ask.fm?

      Usuń
    9. I z łaski swojej nie wyzywaj Cher. Sama jesteś szmatą. Nie znasz mnie, więc nie oceniaj. Dlaczego mówisz, że opierdałam dupę? Bo co? Bo nie dodawałam imaginów codziennie? A co miałam do cholery dodawać, skoro nie było nic na skrzynce? Jak masz coś do mnie, to powiedz i daj argumenty, a nie hejtuj z anonima. Oczywiście anonimy zawsze wiedzą o mnie najwięcej, chociaż nigdy ze mną nawet nie rozmawiali.

      Usuń
    10. Jak ja nienawidzę takich anonimów. Ciekawe czy w realu też by była taka wygadana. A te buziaki może sobie w du*e wsadzić. Nawet nie będę z Tobą gadać anonimie, bo zwyczajnie nie jesteś nawet tego wart. Zachowaj resztki swojej godności i się zamknij.
      Dzięki Gosiu, kochana jesteś (jak zawsze z resztą ♥). No właśnie, o to chodzi, nie znają człowieka a już oceniają. Niektórzy ludzie naprawdę są płytcy i totalnie żałośni -.-

      Usuń