środa, 12 grudnia 2012

02. Zayn

Teraz imagin od Patrycji (Patrycja.16)

 Jesteś aktorką i piosenkarką, od pół roku spotykasz się z Zaynem . Kiedy zaczęliście się spotykać fanki Zayna długo cię hejtowały. Po pewnym czasie to ucichło a ty mogłaś wieść bajkowe życie z miłością swojego życia .  Niedługo po tym jak ukazał się nowy film, w którym zagrałaś i zrobiło się znowu głośno wokół ciebie i ''fanki'' Zayn'a ponownie zaczęły cie hejtować .

 Wieczorek kiedy One Direction jest w trasie  i właśnie grają koncert - siedzisz sama w domu i z nudów przeglądasz różne portale plotkarskie, napotykasz coraz więcej złośliwych uwag na twój temat, wyzwisk i ''wypracowań'' na temat tego, że kompletnie nie pasujesz do Zayna .  Kiedy czytasz już setny komentarz ze łzami w oczach - nie wytrzymujesz . Biegniesz do sypialni i łykasz garść środków nasennych .
 Twoja sprzątaczka znajduje cie nie przytomną i dzwoni po karetkę, która przewozi cię do szpitala . Mijają 2 dni . Obok twojego łóżka szpitalnego stoi zmartwiony Zayn . Dowiedziała się od twojej mamy co sie stało i od razu przyjechał do ciebie . Budzisz się ze śpiączki . Pierwsze co widzisz to twarz Zayna . On uśmiecha się do ciebie i całuje cie w czoło .
 - Co ty zrobiłaś  ? - pyta lekko zdenerwowany Zayn
 Nie odzywasz się do niego, odwracasz głowę  - kompletnie nie wiesz co powiedzieć . Prosisz go jedynie żeby wszedł . Po chwili namysłu wychodzi i obiecuje, że wróci do ciebie jutro .
Zayn jak obiecał tak zrobił, przyszedł do ciebie z samego rana, postanowił, że nie bd ciebie wypytywał o to co się stało - jeśli zechcesz to sama mu powiesz .
 - Cześć skarbie - wita się z tobą
 -Cześć. -uśmiechasz się do niego
 - Jak się dziś czujesz  ? - pyta zatroskany Zayn
 - Dobrze . Dziękuje ci, że przyszedłeś . Chciałabym  z tobą porozmawiać ...
 - Słucham - siada obok ciebie
 - Bo ja ... -zaczynasz powoli z drżącym głosem - Bo ja miałam dużo czasu żeby sobie przemyśleć pewne sprawy . I chciałam ci coś powiedzieć tylko błagam nie przerywaj mi i pozwól powiedzieć do końca .  Zayn bardzo cię kocham, ale myślę, że powinniśmy się rozstać ! - łzy napływają ci do oczu.
 - Co ty wygadujesz  ? -podnosi głos
 - Zayn pomyśl ... nie możemy być razem ... jestem dla ciebie ciężarem i za dużo dla mnie poświęcasz . Twój zespół może stracić fanów przez to że jesteśmy razem, widziałeś jak ludzie hejtują nasz związek, nie powinieneś spotykać się z kimś takim jak ja ! Popatrz tylko na mnie ... nie wyglądam jak super modelka z plakatu ... mam problemy z akceptacją samej siebie - płaczesz - Naprawdę tak będzie lepiej, zaufaj mi
 Zayn zaniemówił, nie moze uwierzyć w to co do niego mówisz . Jest oszołomiony, udaje się mu tylko powiedzieć, że bardzo cie kocha
- Ja tez cie kocham - odpowiadasz - A teraz proszę cie wyjdź !
 Zayn nie chce się z tb kłócić i wychodzi z pokoju . Mijają 2 miesiące, od wydarzenia w szpitalu nie widziałaś się z Zaynem, pojechał on w trasę koncertową do USA . Bardzo za nim tęsknisz, ale wiesz, że lepiej bd jeśli nie będziecie razem . Próbujesz o nim zapomnieć lecz nie jest to takie proste jak myślałaś na początku ...
Jesteś na swoim małym koncercie w klubie . Po zaśpiewaniu 2 swoim piosenek zamiast usłyszeć melodie kolejnej słyszysz  :

                                     Tutaj piosenka Little Things

Po chwili widzisz Zayna, który wchodzi na scenę i patrząc ci w oczy śpiewa tą piosenkę . Nie możesz powstrzymać łez ze wzruszenia - uświadamiasz sobie jak bardzo jesteś ważna dla Zayna i jak wiele jest on w stanie dla ciebie zrobić ... Kiedy Zayn kończy śpiewać rzucasz się mu na szyję i całujesz w usta ....

Co myślicie? Podoba się Wam, bo mi bardzo :P Komentujcie <3

9 komentarzy:

  1. Super imagin <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam łzy w oczach...
    Miłe zakończenie ;)
    + uwielbiam ,, Little Things '' :D
    PS Prowadzisz jakiegoś bloga Patrycja ? :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadziłam o 1D, ale nie wypaliło. <3

      Usuń
  3. Fajny, ale mógłby być lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  4. eeeej kiedy nastepny imaaaagin????

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaaaayn !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej .. jak on ci się bardzo podoba ! zauważyłam że każdy twój imagin ci się strasznie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest po prostu świetny ! Koniec taki romantyczny !

    OdpowiedzUsuń