niedziela, 10 lutego 2013

56. Zayn

Jest lato i bardzo ładna pogoda nie chciało mi się wstawać ale musiałam. Spojrzałam na zegarek była 10... Przypomniało mi się że chłopaki zaprosili mnie do siebie na śniadanie..(haha) Szybko wstałam i ubrałam się . Założyłam białą bokserkę i krótkie czarne spodenki . Poszłam do łazienki i umalowałam się . U chłopaków miałam być na 11 była 11:40 więc musiałam się pośpieszyć bo oni nie lubią jak ktoś się spóźnia. Dobrze że mieszkają obok mnie to mogę szybko się do nich dostać. Wyszłam z domu i spokojnie podeszłam do drzwi . Pewnym krokiem weszłam do mieszkania.
-Cześć !-Krzyknęłam wbiegając do ich mieszkania .
-Cześć (T.I) -Powiedział Lou który właśnie wychodził z kuchni .
Uśmiechnęłam się i weszłam dalej.W salonie siedziała cała reszta...Brakowało Nialla
-Cześć chłopaki!
-Cześć (T.I)-Odpowiedzieli chórem Nagle obok mnie przeszedł Horanek z butelką picia w reku.
Wszyscy siedli na kanapie i patrzyli na mnie. Schowałam ręce do kieszeni i siadłam na kanapie obok Zayna . Niall cały czas pił picie . Rozglądałam się po pokoju . Mój uwagę przyciągnęło zdjęcie wiszące na ścianie była na nim całą grupa . Wpatrywałam  się w nie lecz po chwili usłyszałam głos Nialla :
-Wiecie co ?!- Zaczął -Zagrałabym w butelkę a wy ?
-Jasne -Powiedziałam i siadłam na podłodze siedliśmy w kółeczku siedziałam na przeciwko Zayna
-Ja kręcę !-Krzyknął Lou i zabrał butelkę Liamowi a następnie zakręcił .
Butelka kręciła się krótko ...Wypadło na Harrego .
-Prawda czy wyzwanie ? -Zapytał Lou
- Yyy... Prawda !
-No dobra Haroldzie powiedz mi ... Czy jakbyś był sam na sam z jakąś gwiazdą dziewczyną oczywiście co ci się podoba to pocałowałbyś ją ?-Zapytał z uśmiechem .
-Tak bez wątpienia ..-Odpowiedział i zakręcił butelką...-(T.I) prawda czy wyzwanie ?!
-Prawda!
-Ok jest w tym pokoju osoba z którą chciałabyś no którą ... Kochasz ? -Zapytał
Schyliłam głowę i zagryzłam wargę .
-Tak jest !-Powiedziałam nie podnosząc jej ..
-Kto ?-Pytał dalej
-Harry miało być jedno pytanie tak ? -Odpowiedziałam i zła spojrzałam na niego
Nie odpowiedział podał mi butelkę i naburmuszony odwrócił się . Zakręciłam i wypadło na Liama.-Prawda czy..-Przerwał mi
-Wyzwanie
-Ok to masz podmieść Nialla..
Liam popatrzyła na mnie zdziwiony a ja delikatnie uśmiechnęłam się .Wstał i niepewnie podszedł do Nialla .
-No dobra stary podnoszę cię -powiedział i podniósł Nialla
Stał kilka sekund a potem upadł z nim na podłogę . Wszyscy zaczęli się śmiać a chłopaki wstali z podłogi.
-Jeszcze zobaczysz (T.I) -Powiedział Liam i zakręcił butelką wypadło na Zayna - Prawda czy wyzwanie?
-Wyzwanie -Powiedział chłopak i podrapał się  po głowie ...
-Ok to masz pocałować (T.I)... -Powiedział i uśmiechną się .
Zayn wstał i powoli podchodził do mnie. Klęknął przede mną i delikatnie dotknął ręką mojego policzka ..
-Zayn jakbyś całował swoją ukochaną -Powiedział Liam .
Zayn pocałował mnie czule i szepną:-Właśnie pocałowałem moją ukochaną .

Hej! Jestem i znowu byłam na wsi ( brak neta)
Powracam i jestem gotowa do pracy!
Oczywiście mam jeszcze inne blogi z czego jeden o 1D: Takie tam
i jest troszkę pracy ale dam radę! Jestem zuch dziewczyna ;)
Jak wam się podobał Imagin?
Mi bardzo  :D
Zachęcam do komentowania i przysyłania nam Imaginów :**
Juliszoon :**

4 komentarze: