piątek, 22 lutego 2013

Recenzja Bloga Miesiąca

Tak jak zapowiadałam dodaję recenzję bloga, który wygrał w konkursie: "Blog Miesiąca". Jest to blog Nallie http://summerloveofonedirectionblog.blogspot.com/. Będzie to moja pierwsza recenzja, więc może wyjść trochę dziwne. Chcę też od razu na wstępie zaznaczyć, że to co napiszę to tylko moje zdanie, Wasze może być zupełnie inne. Nie mam wielkiego doświadczenia, ale przeczytałam naprawdę sporo blogów nie tylko z opowiadaniami. No to zaczynamy :)

 Zacznę od wyglądu bloga. Jest prosty, tak jak trzeba. Od razu widać, że jest on o tematyce związanej z 1D, wszystko jest czytelne. Jest tylko jedna rzecz, która mi się w wyglądzie nie podoba, mianowicie chodzi o te linki do innych blogów na górze. Szczerze mówiąc gdy pierwszy raz weszłam na bloga nie wiedziałam co to jest.
 Teraz to co najważniejsze, czyli treść. I tu pojawia się problem, bo nie wiem o czym blog tak naprawdę jest. Na początku myślałam, że to imaginy. Przejechałam na dół, a tam rozdział opowiadania, jeszcze od czasu do czasu jakieś newsy albo inne notki. Trudno się tu nie pogubić. No, ale jak na recenzję przystało ocenię wszystko:

Imaginy - przeczytałam kilka i są naprawdę bardzo fajne. Pomysły wyszukane, niebanalne, wszystko cacy opisane. Tylko gdzieniegdzie zauważyłam niedociągnięcia za strony gramatycznej, interpunkcyjnej i ortograficznej.

Opowiadanie - tu było mi naprawdę trudno. Nie ma żadnego spisu rozdziałów, musiałam lecieć po całym archiwum co dla niektórych, mało cierpliwych czytelników jak ja bywa irytujące. Autorka kończy opowiadanie innej dziewczyny. Fabuła opowiada o nastoletniej Joannie, która wraz z mamą przyjeżdża do Londynu, tam poznaje chłopaków z One Direction i zakochuje się w Niallu. No, ale jak to w opowiadaniach bywa pojawiają się jakieś problemy i kłopoty, a Asia musi sobie z nimi poradzić. Cóż... nie ma większych błędów gramatycznych, czy interpunkcyjnych. Jest jedna rzecz, która bardzo mi się nie podobała. Mianowicie te "dziwne rozmowy". Wypowiedzi bohaterów są strasznie krótkie, zauważyłam nadmiar słów: "no" i "ok". Ogółem opowiadanie nie jest najgorsze, ale radzę popracować nad szczegółami.

Całościowo blog wypada naprawdę okej. Oceniam go na mocne 6,5/10. Myślę, że można go polecić osobom, które lubią mieć wszystko w jednym i nie chcą wchodzić na kilka stron na raz. Tam znajdą opowiadanie, ciekawe imaginy i inne.

Wybaczcie, że dopiero teraz, ale jakoś nie mogłam się zebrać :)
Pozdrawiam xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz