poniedziałek, 25 lutego 2013

60. Zayn

 Imagin Oli
Obudziłam się wcześnie rano strasznie bolała mnie głowa .Impreza u siostry i trochę alkoholu... Obróciłam się na drugi bok. Obok mnie leżał chłopak... Był brunetem z czarnym kolczykiem w uchu. wystraszona wstałam i cichutko z mojego pokoju. Serce biło mi jak oszalałe weszłam do łazienki i przebrałam się . Potem szybko zbiegłam z góry do kuchni nikogo nie było! Nie wiedziałam co mam robić nie znam tego chłopaka .Telefon został w pokoju
-No dobra idę tam... Musze coś zrobić przecież jak mama wróci do ciotki to mnie zabije bo mam dopiero 16 lat. - Mówiłam sama do siebie.
Powoli szłam schodami do góry stanełam w progu pokoju i popatrzyłam na chłopaka który otwierał oczy.
-(T.I) czemu tak wcześnie na nogach ? -Zapytał i uśmiechną się delikatnie.-Dzięki że mnie zaprosiłaś do siebie ...-Przerwałam mu
-Yyy... -Złapałam się za głowę - Nie pamiętam cie byłam pijana .
-Haha.. Nie bój się nic miedzy nami nie zaszło ... Bynajmniej nie pamiętam a tak poza tym Zayn jestem! - Powiedział i staną na przeciwko mnie.
-(T.I) ale ty to wiesz -Powiedziałam delikatnie się uśmiechając.
-To ja pójdę się ubrać powiedział i wyszedł z pokoju.
Zamknełam oczy i odetchnęłam z ulgą. Miałam już wychodzić gdy nagle zadzwoniła mi telefon podeszłąm do szafki na którym leżał odebrałam:
-Hallo
-Cześć (T.I) to ja mama jestem jeszcze u cioci przyjadę za dwa dni bo czekamy aż wujek przyjedzie do domu!
-Dobrze- powiedziałam i  siadłam na łóżku .
-A jak i ciebie ...
Nagle Zayn wchodząc do pokoju zaśmiał się głośno.
-Kto u ciebie jest ?-Zapytała zdziwiona
-Nikt mamo muszę lecieć bo mi się śniadanie przypali... Kocham cie pa!!-Szybko rozłączyłam się . -Oszalałeś ? Gadałam z mamą usłyszała cię...-Przewał mi obejmując mnie.-Zostaw!-Krzyknełam i wybiegłam z pokoju
Pobiegł za mną i dogonił mnie w kuchni. Złapał za raniona i gwałtownie odwrócił.
-(T.I) przepraszam nie chciałem cie... Urazić. Wybacz !
Nie odpowiedziałam schyliłam głowę a po policzku spłyneła mi łza .
-Zayn ja cie nie znam ... Nie wiem kim jesteś ... Ale wiem że cie kocham ! Tak wiem ża to możliwe zakochać sie od pierwszego wejrzenia ale nigdy w to nie wierzyłam.Czekałam... -Nie dokończyłam bo zamkną mi usta pocałunkiem...
* dwa lata później *
Jesteśmy parą<3
-Zayn ja nigdzie nie jadę ...-Powiedziałam
-Proszę (T.I) -Podszedł do mnie i pocałował czule
-No dobra .
Wsiedliśmy do samochodu i a po 15 min. drogi byliśmy na miejscu .
-Po co ty mnie na łąkę zabrałeś ??-Zapytałam zadziwiona
-Zobaczysz .
Wyją koc z auta i złapał mnie za rękę . Rozłożył go ma ziemi i kazał mi usiąść ... Klękną prze de mną i powiedział słowa które słyszałam w filmach ale  nie wiedziałam
 że spotka mnie to tak szybko ...
-(T.I) wyjdziesz za mnie ?
-Tak Zayn tak - Wstałam i pocałowałam go czule.
--------
Hej jestem! Poczta działa! :)
Jak wam się podoba?
Komentujcie ;)
PS Do Gossi, możesz usuwać te imaginy które już dodałaś proszę? :) Bo się gubię. Nie wiem już które są dodane, a które nie ;)
Juliszoon

2 komentarze:

  1. Ten koniec jest piękny ,taki romantyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, ale dawno się nie logowałam na pocztę, więc niewiele publikowałam... Ale teraz postaram się usuwać :)

    OdpowiedzUsuń