poniedziałek, 18 lutego 2013

Wyniki pierwszego etapu konkursu "Najlepszy Imagin"

Witajcie, jak wiecie do 14 lutego mogłyście przesyłać swoje prace na konkurs "Najlepszy Imagin". Dziś publikujemy wyniki etapu pierwszego. Przyszło do nas 10 prac. Oceniałyśmy je według następujących kryteriów:



1. Ciekawa i wciągająca praca, niebanalny pomysł, czyli ogółem mówiąc treść (4 ptk.)

2. Poprawność ortograficzna, interpunkcyjna i gramatyczna. (3 ptk.)

3. Wygląd pracy, czyli stylistyka np. akapity, poprawne odstępy po przecinku itc., estetyka (2 ptk.)

4. Różne dodatki typu podkład muzyczny, jakieś zdjęcia itc. (1 ptk.)

Było nas trzy, więc każda praca mogła maksymalnie zdobyć 30 punktów. Oto sześć imaginów, które zdobyły największą ilość punktów:

1. Imagin Dżaś - 26 punktów.
2. Imagin Katarzyny Ch - 25,5 punkta.
3. Imagin Sabiny - 24 punkty.
4. Imagin Olki - 23 punkty
5. Imagin Aleksandry Styles - 21 punktów.
6. Imagin Andzi - 21 punktów. 

EDIT: Sabina niestety zrezygnowała z konkursu. W takim razie zamiast niej przechodzi Marta z 18 punktami! Gratulacje! Z tego też powodu przedłużamy czas oddawania prac o kolejny tydzień, aby każdy miał równe szanse! 
Osobom, które przechodzą dalej gratulujemy, tak samo jak i wszystkim pozostałym. Każda praca była naprawdę wciągająca i wybranie zwycięskiej 6 było dla nas nie lada wyzwaniem. Dziewczyny powiadomimy jeszcze przez maila, a tym czasem przypominam na czym polega etap drugi naszej konkurencji:

Macie czas do 1 marca aby wysłać nam na maila swoje prace. Tym razem prosimy o komedie, czyli pokrótce chodzi o to, abyśmy czytając wasze historie popłakały się ze śmiechu :D Powodzenia! 

Przypominamy, że nagrodą w konkursie jest płyta Take Me Home!

P.S - jeżeli ktoś z osób, które nie przeszły dalej chciałby znać ilość swoich punktów, proszę się z nami skontaktować ;)) 

17 komentarzy:

  1. Oo widzę, że stoję na podium, to nie lada wyróżnienie, bardzo dziękuję <3. Aczkolwiek muszę zrezygnować. Nie ma opcji, abym zdążyła się wyrobić w tak krótkim - dla mnie - terminie. Mam bardzo dużo nauki, a nauczyciele stali się bardziej wymagający względem mojej pracy. Poza tym tak czy owak, z tej grupy wiem, że jestem najgorsza, więc szkoda czasu. Lepiej na moje miejsce postawić osobę która naprawdę na to zasługuje. A tą osobą na pewno nie jestem ja. Ponieważ, czytając ten mój imagin, wcale nie jestem z niego dumna. A nie ma co się oszukiwać, jeśli autor nie jest zadowolony ze swojej pracy, to kto będzie?
    Naprawdę dziękuję za ogromne wyróżnienie i szansę udziału w drugim etapie. Bardzo to doceniam.
    Sabina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno? Zastanów się jeszcze, nie bez powodu jesteś w końcu na trzecim miejscu ;) No, ale do niczego Cię nie zmuszamy. Daj znać jaka jest twoja ostateczna odpowiedź :**

      Usuń
    2. O Ty mendo! Jak mogłaś zrezygnować! (bez urazy oczywiście xx) Twój imagin był piękny i jeszcze te przemyślenia! Nikt wcześniej tak nie robił! Piszesz tak dojrzale i ciekawie, naprawdę szkoda :cc Serio szkoda Sab, dla mnie jesteś zwyciężczynią, bo od dawna nie czytałam czegoś równie dobrego jak Twoja praca.
      Adeline.

      Usuń
    3. Tak Klaudio, na pewno xx. Pisanie imaginów nie jest dla mnie. I tak z innej beczki, wiesz co Adeline? Chyba nie czytałaś swojego imagina o Harrym. Widziałaś te komentarze? Nie bez powodu ludzie je pisali. I TO BYŁ TWÓJ PIERWSZY IMAGIN, a napisałaś lepiej ode mnie, a ja nie piszę po raz pierwszy. Więc co Ty gadasz o dojrzałym i ciekawym pisaniu z mojej strony? Skoro sama jesteś lepsza Ty.. mendo! Ty powinnaś wziąć udział w tym konkursie, a nie ja. Jesteś zdecydowanie najlepsza w te klocki. I wracając do tematu:
      Przepraszam za kłopot dotyczący mojej rezygnacji, ale serio nie powinnam być na tym miejscu jakim jestem. Tak więc -jak już pisałam- dziękuję za szansę, ale to nie była jedna z moich najlepszych prac. I jeśli możesz, to ją usuń.
      Pozdrawiam xx
      Sabina.

      Usuń
    4. Jeśli twój imagin byłby najgorszy, nie miałby tylu punktów. Na prawdę uwierz w swoje siły. :)

      Usuń
    5. Dziękuję Gosia, że tak mi schlebiasz, ale naprawdę nie czuję tego, że powinnam mieć tyle punktów. W ogóle nie powinnam być w tej 6., nawet trudno mi się poczuć jak wyróżniona, ponieważ - jak już wspominałam - nie jestem dumna z tej pracy. Jest taka... nudna i monotonna. Zero akcji, punktów kulminacyjnych. Ten imagin jest taki pospolity. Jak np. spotykają się gdzieś ludzie przez przypadek i od razu zakochują. Taka wielka miłość itp. Mnóstwo tego jest w sieci i na pewno jest tak samo wiele imaginów podobnych do mojego. Nie wykazałam się żadną oryginalnością,a przecież to jest ważne. Kto chcę czytać w kółko to samo? No właśnie nikt. Prócz braku (tak sądzę) błędów interpunkcyjnych i gramatycznych, niczym się nie wykazałam.
      Sabina.

      Usuń
  2. nie można przedłużyć czasu do oddania prac ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja 26 punktów?!:O
    To chyba nie może być prawda...:) Przecież mój imagin miał tylko 2 komentarze..
    Jeejku dziękuję bardzo! ; )
    Dżaś xx ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to co że miał 2 komentarze? Był świetny! Może niektórzy po przeczytaniu byli w szoku i nie byli w stanie napisać komentarza :D hahah. xd

      Usuń
    2. Hahah ;3 Z pewnością :D

      Usuń
  4. Kiedy już będę zdjęta z tej listy? I z innej beczki, czy możecie usunąć ten mój imagin o Liamie? Bardzo proszę.
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale to jest raczej niemożliwe. Musiałybyśmy zmieniać numerki kilkunastu kolejnych postów. Wbrew pozorom, to wcale nie jest takie łatwe.

      Usuń
  5. Przepraszam, ale ja przeszłąm dalej i niechcący usunęłąm tego emaila (olusia2303@interia.eu) mogłabyś przesłać mi jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie dopiero teraz czytam notkę o tym że przeszłam dalej, imagine wysyłamy do 1 marca czy do 26 lutego proszę napiszcie szybko Olka ;DD (olka1776@wp.pl przypominam e-mail)

    OdpowiedzUsuń