sobota, 16 lutego 2013

Wywiad.

Hej, tu Gośka. Jak pewnie wiecie, konkurs na Blog Miesiąca wygrała Nallie. Klaudia pisze recenzję jej bloga, a my z Julią przeprowadziłyśmy wywiad. <mam nadzieję, że można to nazwać wywiadem. Starałyśmy się XD> 

Ok, a więc tak. Przedstawiamy wam efekty naszej ciężkiej (hahahahahah) pracy :D. A tak w ogóle, to przepraszam, jeśli uważacie że piszę teraz jak niedorozwój, ale trochę mi odbija i sami widzicie... Dobra, wracam do tematu. Przeczytajcie i oceńcie sami :) 


1. Może na początek powiedz coś o sobie? 


Jestem  Nallie. Moje prawdziwe imię to Wiktoria. Mam 12 lat, 21 maja będę mieć 13. Mam rodzeństwo czyli jedną siostrę która nazywa się Julia, psa który wabi się Brand. Chodzę do szkoły muzycznej. Lubie jeździć na rowerze, nartach, rolkach, deskorolce i na łyżwach. W tym roku spróbuję swoich sił na snowboardzie. Moi ulubieni wykonawcy to : 
JB, 1D, TW, LM, The Fray, Michael Jackson, Taylor Swift, Sunrise Avenue, Bruno Mars,SHM, Eminem,PSY, Linkin Park, Coldplay, Mrozu, Adele, Cher Lloyd, David Guetta, Train, Ed Sheeran Enej, Owl City, Olly Murs, Jason Mraz, Kesha, Kings of Leon, One Republic, Fun. chyba wszyscy xd Mam obsesję na punkcie naleśników ze szpinakiem, mogę jeść je cały czas xd 


2. Masz chłopaka? ;)

Nie xd


3. Czy uważasz, że prawdziwa miłość może przezwyciężyć wszystko?

Jasne. Jeżeli "prawdziwa miłość" nie przeżyje maleńkiego, chwilowego kryzysu to nie ma prawa nazywać się prawdziwą miłością. PRAWDZIWA MIŁOŚĆ PRZETRWA WSZYSTKO.



4. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

Zobaczyłam że dużo osób tzn. większość dziewczyn piszę jakieś opowiadania o 1D. Spodobało mi się to i chciałam spróbować swoich sił. Jak widać nawet nieźle mi wyszło xd Ale do was się nie umywam.


5. Co zainspirowało cię do tego?

No  ogólnie sami chłopcy. Te ich obsesje są śmieszne można to wykorzystać. Oni są śmieszni i to właśnie mnie zainspirowało ;)


6. Czym jest dla ciebie twój blog?


Mój blog jest skupiskiem moich prywatnych marzeń które nie miały ujrzeć światła dziennego. Czasami marzyłam tak sobie i jak poznałam chłopców to jakimś cudem ich tam wplątałam. Tak właśnie powstały imaginy na moim blogu. Zawsze mówiono mi że mam dużą, wręcz ogromną wyobraźnię, dużo osób może to potwierdzić. Wiem, że te "marzenia" zawarte w imaginach nigdy się nie spełnią, ale wychowano mnie na jednej zasadzie - Nadzieja jest najważniejsza.  A jak wszyscy wiemy : "Nadzieja umiera ostatnia". Dlatego mam nadzieję że choć cząstka tego się spełni. No może nie z chłopcami z One Direction, ale z jakimś innym równie zabawnym i przebojowym co to piątka wariatów chłopakiem. 



7. Gdybyś miała wybrać pomiędzy prowadzeniem bloga, a pisaniem pamiętnika co byś wybrała?

Pisanie bloga moim zdaniem jest lepsze. Pisałam kiedyś pamiętnik ale każdy chciał go zobaczyć także zaprzestałam tej czynności i o to blog ! ... papararapapa ! xd


8. Jak długo już prowadzisz bloga?

Nie wiem jak długo ale wiem od którego.
15 listopada 2012 roku powstał blog.
16 listopada 2012 roku został opublikowany pierwszy post.


9. Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga? 

Niektórzy wiedzą, na przykład taka moja mama wie że mam bloga xd i mówiła że czyta ;) za co jej serdecznie dziękuję xd Powiedziałam to też moim naj przyjaciółkom ze szkoły i wie też moja kuzynka Patrycja ( ta wyżej wymieniona) , jak i również siostra. To ona cieszyła się razem ze mną gdy było te pierwsze 1000 wyświetleń.


10. Dlaczego akurat tematyka One Direction?

Nie wiem. Może dlatego że maja niepowtarzające się charaktery i osobowości. Bardzo łatwo mi się o nich pisze i pewnie dlatego. xd


11. Jak zaczęła się twoja przygoda z One Direction? Kiedy o nich pierwszy raz usłyszałaś ?

Jak miałam około dziewięć lat moja kuzynka Patrycja ich uwielbiała. Chwilę później ja również ich polubiłam ale bez przesady, tak jak normalna fanka. One Direction Infection nasiliło się na wakacjach w 2012 roku. I wtedy zostałam w tym wspaniałym fandomie jaki tworzą Directioners na dłużej. 
Pierwszy raz usłyszałam o nich na 4fun.tv  leciało WMYB moja kuzynka zaczęła śpiewać a ja do niej : Słuchasz tych lalusiów ? a ona że tak.A później ściągnęłam sobie tą piosenkę na telefon. *-*

12. Co sądzisz o naszym blogu?

Jest świetny. Imaginy są fantastyczne, a adminki wspaniałe. Oby tak dalej dziewczyny ! ;)


13. Dziękujemy za wywiad no i oczywiście gratulujemy wygranej. :) 

Ja również dziękuję za wywiad. Dziękuję wam bardzo. Pozdrawiam Nallie <3 ;**




Co o tym myślicie? Skomentujcie, chcemy znać waszą opinię. A tak btw. jak spędziłyście walentynki? :D Pozdrawiamy, Julia i Gośka. <33

4 komentarze:

  1. Miło mi się z wami prowadziło wywiad ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. [spam]
    "Dopiero po chwili zrozumiałam, że przez większość czasu wstrzymywałam oddech. Bałam się Fleur i żałowałam, że powiedziałam jej o tym, co widziałam wczorajszego wieczoru. Już od samego rana wiedziałam, że ten dzień będzie należał do tych gorszych. Zwłaszcza, że nikt nie wiedział o moich urodzinach."
    Zapraszam na nowy rozdział, który pojawił się na blogu http://sick-mad-sad.blogspot.com/. Zachęcam do wyrażenia szczerej opini na temat rozdziału.
    Pozdrawiam Elle

    OdpowiedzUsuń
  3. wejdziecie na mojego bloga?
    http://opowiadanieonedirectionloveforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń