poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nowa redaktorka!

Cześć wszystkim!
Jestem JuliaHoranowa, dla przyjaciół Bilbo!.
Jak wiecie, zostałam wybrana do współtworzenia tego wspaniałego bloga, za co stokrotnie dziękuję Klaudii :)
O mnie nie ma co pisać :) Wszystko jest na moim profilu :P (tak jakbyście chciały :))
A więc: zaraz biorę się do pracy!
Jednak za momencik dodam mój Imagin, który specjalnie dla was napisałam :)
Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Zachęcam oczywiście do komentowania i wygłaszania swoich opinii.
Notka dla Klaudii: Jakbyś zobaczyła ten Imagin w skrzynce pocztowej to go nie umieszczaj :) (zaraz to zrobię :P)
Więc chciałam się tylko przywitać i "wirtualnie przytulić" na powitanie.
<HUG>
Całuję wszystkie Directioner <33
Julia.

Jakbyście chciały do mnie napisać to tutaj możecie:
twitter: @julia_galus
e-mail: galujulia@gmail.com

Jeszcze raz całuję,
Julia ;)

2 komentarze:

  1. Gratulacje! łuuuhuu!! <33 Dzięki za HUG ^^ ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. PS miłej pracy na blogu i gorąco pozdrawiam! <3
    Adeline

    OdpowiedzUsuń