czwartek, 3 stycznia 2013

Uwaga! Uwaga!

Poszukuję dwóch osób to pomocy w prowadzeniu bloga. Szczerze mówiąc myślałam, że to nie będzie trudne codziennie publikować jeden z Waszych imaginów, Jednak przychodzi do mnie mnóstwo prac, trzeba je odpowiednio wkleić, dodać zdjęcie i w wielu przypadkach dopisywać literki. Nie jest to takie proste, a ja mam kilka blogów, dlatego też stwierdziłam, że potrzebuję kogoś do pomocy.
Szukam osób lojalnych, pomysłowych, sympatycznych, które dysponują wolnym czasem oraz zawsze wywiązują się ze swoich obowiązków. Jeżeli jesteście zainteresowane proszę Was o napisanie mail'a, w którym przedstawicie się, powiecie ile macie lat, czy macie już jakieś doświadczenie w blogowaniu oraz dlaczego akurat Wam należy się ta "posada". Maile wysyłajcie na ten sam adres co imaginy z tytułem: Posada na blogu. Wybiorę pierwsze dwie osoby, które mi się spodobają, więc nie zwlekajcie.

P.S - gdy już znajdę kogoś do współpracy wspólnie pomyślimy nad jakimiś konkursami i tym podobne :*

Pozdrawiam i zapraszam tutaj klik :D


1 komentarz: