wtorek, 29 stycznia 2013

UWAGA! UWAGA!

Mam dla Was niemałą niespodziankę. Część z Was zapewne wie o konkursie na najlepszy imagin, którego pierwszy etap miał się skończyć 31 stycznia. A więc......... anulujemy pierwszą datę. Są dwa powody:

1. Przyszło za mało prac.
2. Zmieniła się nagroda główna.

Sądzę, że szczególnie punkt drugi powinien Was zainteresować. Do wygrania jest bowiem nowiusieńka płyta Take Me Home One Direction!!! Zdjęcie na dowód:


                                     (opakowanie jest nieco pęknięte, ale to chyba nie problem?)

Oczywiście prace, które zostały do tej pory nadesłane też są brane pod uwagę. Swoje imaginy nadal możecie wysyłać nam na mail'a aż do 14 lutego 2013r. Szczegóły w zakładce konkurs :)

Zapraszamy <33

4 komentarze:

  1. :OOOO Muuuszeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja już mam płytę, to raczej udziału nie wezmę :x

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award http://directionerforeverrr.blogspot.com/ :)xx

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAPRASZAM DO MNIE : http://imaginy-forever-young-directioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń