poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nowe redaktorki!

No i wreszcie przyszła kolej na ogłoszenie wyników naboru. Tak jak zapowiadałam wcześniej wybrałam dwie, moim zdaniem najlepsze osoby. Najchętniej przyjęłabym wszystkich, ale niestety nie mogę. Chcę serdecznie podziękować za każde zgłoszenie, jest mi miło, że chcecie ze mną współpracować :3

W każdym razie nowymi autorkami bloga zostają:
- JuliaHoranowa,
- Gosia (@Perrie_xxx).

Gratuluję Wam dziewczyny i liczę na owocną i długą współpracę. Bardzo mi się spodobałyście i cieszę się, że się zgłosiłyście. Oczywiście możecie przedstawić się czytelniczkom, napisać coś i osobie i co tam chcecie :)

Na najbliższy czas planuję też jakiś konkurs, nie wiem jeszcze na co. Może na imagina, a może na coś innego. Zobaczę, pogadam z dziewczynami i coś wspólnie wymyślimy <3


1 komentarz:

  1. Hmm. Wkurwiłam się , no cóż .... Trudno , żyje sie ;c
    ZAPRASZAM NA BLOGA POTATOSY !
    ---> imaginy-forever-young-directioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń